سري جديد تلويزيون هاي سامسونگ معرفي شد (تلويزيون سري EH5560 سامسونگ)

سري جديد تلويزيون هاي سامسونگ معرفي شد 

تلويريون سامسونگ - در مقايسه با بسياري از تلويزيون‌هاي ديگر كه از تكنولوژي LED بهره‌مي‌برند، از قيمت كمتري برخوردار است.سري جديد تلويزيون هاي سامسونگ معرفي شد

 

تلويزيون سامسونگ,سامسونگ

 

كمپاني سامسونگ به تازگي از تلويزيون سري EH5560 خود پرده‌برداري كرد.به گفته سامسونگ كاربران به لطف اين تلويزيون مي‌توانند از كيفيت عالي تصوير با قيمتي مناسب بهره‌مند شوند.

 

به گزارش ايتنا اين سري جديد، در مقايسه با بسياري از تلويزيون‌هاي ديگر كه از تكنولوژي LED بهره‌مي‌برند، از قيمت كمتري برخوردار است.

از نقطه نظر طراحي تلويزيون EH5560 از يك لبۀ بسيار باريك در اطراف صفحۀ اصلي خود برخوردار است كه ظاهري بسيار شيك و ساده به دستگاه بخشيده است.

 

رابط كاربري اين دستگاه از سري منوهاي قديمي سامسونگ بهره مي‌برد؛ به لطف توضيحات واضحي كه در اين منو داده شده است شما به راحتي مي‌توانيد گزينه هاي مورد نظر خود را پيدا كنيد و كنترل تلويزيون خود را در دست گيريد.

 

  بيشتر بخوانيد:  خريد تلويزيون 

 

 

در زمينه كيفيت تصوير اين تلويزيون با استفاده از تكنولوژي de-judder تصويري روان‌تر را به كاربر ارائه مي‌دهد.اين تكنولوژي در واقع يك سري فريم اضافي را در ميان فريم‌هاي اصلي جاي مي‌دهد تا در نهايت تصوير بهتري مشاهده شود.

از نظر Refresh Rate اين دستگاه عدد ۱۲۰ هرتز را نمايش مي‌دهد و امتياز Clear Motion آن برابر با ۲۴۰ است كه رقمي قابل قبول براي اين سري از دستگاه‌ها است.

در كنار تمام اين تكنولوژي‌ها صفحه نمايش مات EH5560 مشاهده تصاوير را در نور بالاي محيط بسيار راحت مي‌كند.

 

اين دستگاه يك پورت USB براي پخش فايل‌هاي چندرسانه‌اي در اختيار شما قرار مي‌دهد كه به سادگي مي‌توانيد فيلم، موسيقي و عكس را مستقيم بر روي تلويزيون پخش كنيد.علاوه بر آن، دو پورت HDMI اين امكان را به كاربر مي‌دهد تا همزمان وسايل مختلفي مانند كامپيوتر و كنسول‌هاي بازي را به تلوزيون خود متصل نگه دارد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.