خصوصيات سفر با اتوبوس

سفر با اتوبوس امكان تماشاي مناظر را براي مسافران فراهم مي‌آورد. زماني كه در اتوبوس نشسته ايد بدون اينكه مجبور باشيد تمام تمركز و دقت خود را براي رانندگي صرف كنيد مي‌توانيد از تماشاي مناظر لذت ببريد.

جدول زماني حركت اتوبوس‌ها انعطاف پذير است. اگر سفري هوايي را تجربه كرده باشيد احتمالاً به هنگام خريد بليط هواپيما متوجه تعداد زمان‌هاي محدود پروازها براي اكثر مقاصد شده ايد. اما در سفر با اتوبوس با اين مشكل مواجه نخواهيد شد. بليط اتوبوس به مقاصد متفاوت با تنوع زماني بيشتري ارائه مي‌گردد. بنابراين مسافران به راحتي از بين زمان‌هاي ارائه شده مي‌توانند ساعت مورد نظر خود را انتخاب نمايند..براي خريد بليط اتوبوس مشهد و يا خريد بليط اتوبوس مشهد تهران به صورت رفت و برگشتي ميتوانيد از طريق سايت مستر بليط اقدام كنيد.

اتوبوس‌هاي vip و اتوبوس‌هاي معمولي چه تفاوت‌هايي دارند؟

در طول سفر با اتوبوس مي‌توانيد از زمان خود به طور بهينه استفاده كنيد. سفر با اتوبوس معمولاً مدت زمان زيادي به طول مي‌انجامد. اگر در طول روز سفر كنيد مي‌توانيد از اين زمان استفاده كرده و كارهاي مورد علاقه و يا حتي كارهاي عقب افتاده‌ي خود را انجام دهيد.

سفر با اتوبوس با راحتي همراه است. شايد بتوان گفت اتوبوس يكي از بهترين گزينه‌ها براي سفر در طول شب است. اتوبوس‌هاي وي آي پي كه داراي دو مدل كامل تخت خواب شو و نيمه تخت خواب شو هستند، وسايل نقليه اي بسيار راحت براي سفر محسوب مي‌شوند.

حال كه با خلاصه اي از مهم‌ترين خصوصيات سفر با اتوبوس آشنا شديم بد نيست نگاهي به تفاوت اتوبوس‌هاي عادي و شرحي از مهم‌ترين خصوصيات اتوبوس‌هاي وي آي پي داشته باشيم.

قوانين حمل بار با اتوبوس


به طور كلي اتوبوس هاي مسافري مجاز به حمل بار تجاري با اتوبوس نبوده و تنها بايد مسافران و بار همراه آنها را جابجا نمايند. با اين حال امروزه اغلب رانندگان براي تامين مخارج اتوبوس خود، بارهاي تجاري را نيز با خود حمل مي كنند كه هزينه جابجايي آن اغلب به صورت توافقي بوده و متاسفانه از قوانين خاصي پيروي نمي كند. با اين حال افراد براي حمل بار تجاري خود با اتوبوس نيازي به تهيه بليط آن ندارند و مي بايست اين كار را با هماهنگي راننده يا تعاوني مربوطه به انجام برسانند. اما مسافراني كه از اتوبوس براي سفر و حمل چمدان هاي مسافرتي خود استفاده مي كنند، ملزم به رعايت قوانيني در اين خصوص هستند. هر چند كه چمدان ها معمولاً به هنگام سفر با اتوبوس وزن كشي نمي شوند اما هر مسافر اتوبوس در سفرهاي داخلي تنها مجاز به حمل 20 كيلوگرم بار است. بار يا چمداني كه بايد شكلي معمول و متعارف داشته باشد و از ارتفاع يا ابعاد بيش از اندازه اي برخوردار نباشد.

 

https://www.cs.rochester.edu/twiki/bin/view/Sandbox/TestTopic5

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.